תאורה מגנטית למשרדים

חלק ניכר מהצלחת העסק הוא האווירה והרושם שמקבלים הלקוחות בכניסה למשרד. אווירה נוצרת בעזרת גורמים רבים- עיצוב, ריח, מוזיקה וגם בעזרת תאורה.
אז איך אפשר ליצור את האווירה העסקית הנכונה בעזרת תאורה מגנטית ולמה זה עדיף על תאורה רגילה? כל הפרטים במאמר הבא.

מהרגע שלקוח נכנס למשרד שלך, יש לך 30 שניות להרשים אותו. זה פרק הזמן שלוקח לאנשים לגבש דעה על דברים. משרד מרשים זה משרד המעוצב בצורה נכונה, עם הריח הנכון וגם התאורה הנכונה. משרד תוסס יקבל תאורה שונה מזו של בית מרקחת או אולם אירועים. אחת הדרכים ליצור תאורה נכונה היא לבחור תאורה מגנטית, שתשלים את האווירה במשרד.

יצירת אווירה בעזרת תאורה מגנטית

גווני אור, משחקי אור וצל ואפילו גופי התאורה עצמם יכולים ליצור את האווירה המבוקשת במשרד. גוף תאורה דרמטי לאזור ההמתנה יכול ליצור את הרושם הנכון, אם מדובר במשרד עורכי דין או רואה חשבון יוקרתי. לעומת זאת חברת ענק שמקבלת לקוחות מכל העולם אולי תצטרך תאורה קצת פחות דרמטית ויותר עסקית, לכן אפשר להעדיף גופי תאורה קטנים, לבחור פסי צבירה מגנטיים במקומות הנחוצים כמו למשל עמדות מחשב מסויימות שצריך להאיר עליהן יותר. גופי התאורה עצמם גם יוצרים משחקי אור וצל שאפשר לשחק איתם וליצור את האווירה המבוקשת וכך להרשים את האורחים, הלקוחות והמשקיעים.

בתמונה: פס צבירה מגנטי במשרד מעוצב ומודרני

איך יוצרים אווירה בעזרת תאורה מגנטית

פסי צבירה הם כאמור לא דבר חדש. אפשר לראות אותם במשרדים ועסקים רבים. אך פסי צבירה מגנטיים הם יחסית חדשים מאוד. החידוש בהם הוא שאפשר לשחק עם גופי התאורה לכל אורך הפס, בלי צורך בהברגות מיוחדות, בזכות המגנט שמחזיק את גופי התאורה במקום.
יצירת אווירה בעזרת פסי צבירה מגנטיים יכולה להעשות באמצעות בחירה בפסי צבירה שחורים, בולטים, הממוקמים במקומות אסטרטגיים.
לאווירה רגועה יותר אפשר לבחור פסי צבירה שקועים בקיר גבס, בצבע לבן, אשר ישתלבו וישרו רוגע במקום בלי לבלוט החוצה מהקירות.

היתרונות של פס צבירה מגנטי

הייתרון הגדול של פסי צבירה מגנטיים הוא שאפשר לשחק איתם בקלות. בניגוד לגופי התאורה הישנים, את פסי הצבירה המגנטיים אפשר לחתוך לפי הזמנה, להאריך או לקצר בעזרת מחברים וליצור את הרושם הנכון. לכן תאורה מגנטית מתאימה במיוחד לעסקים בתחילת דרכם, שעדיין לא יודעים איפה יהיה משכנם הסופי, מאחר וקל להתאים אותם למקום החדש.

לסיכום, יצירת אווירה עסקית נכונה בעזרת תאורה מגנטית עדיפה על תאורה רגילה מאחר ואת פסי הצבירה הישנים והתאורה השנה קשה לשקע בקירות ואילו פסי צבירה מגנטיים אפשר לשקע בקיר וכך לשלב אותם עם העיצוב הכללי של משרד ביתר קלות. ייעוץ בעזרת יועץ תאורה יכול לחסוך הרבה עוגמת נפש בעתיד והרבה כסף ולכן מומלץ להתייעץ עם מומחה תאורה לפני ההחלטה הסופית.

ייעוץ עם מומחה

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:

אודות IMD Lighting

חברת I.M.D LIGHTING נוסדה בשנת 2004 על ידי אילן ומלי בנעזרי.
החברה המשפחתית, הפכה תוך זמן קצר למצליחה בתחומה, ומכל רחבי הארץ מגיעים לקוחות המחפשים אחר גופי תאורה ייחודיים ואיכותיים.
האווירה בחנות היא חמה ומשפחתית, ולבעלי המקום, אשר צברו ניסיון רב בתחום, של למעלה מ- 20 שנים, עצות מועילות רבות לקהל הלקוחות.

מאמרים נוספים

ייעוץ עם מומחה
לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:
This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.
×

עגלת קניות