איך חוסכים בחשבון חשמל באמצעות תאורה סולארית

המודעות ההולכת וגוברת לחיסכון באנרגיה כוללת בתוכה דרכים להפחתה בצריכת החשמל, אשר מעבר להיבטים האקולוגיים מביאה עימה גם היבטים כלכליים משמעותיים. 

החיים בעידן הטכנולוגי המודרני מאופיינים בצריכה מוגברת של חשמל בכל שעות היממה. בני אדם משתמשים בחשמל כמעט לכל דבר ביומיום, מה שהפך כבר מזמן את החשמל לאחת ההוצאות השוטפות הגדולות והכבדות ביותר בניהול משק הבית.
היכולות לחסוך בצריכת חשמל ואנרגיה באמצעות תאורה סולארית ירוקה מעניקה מגוון פתרונות תחת קורת גג אחת – היכולת לחסוך כסף, היכולת להשתמש בתאורה איכותית ובהירה וכן חיסכון אנרגטי ושמירה על הסביבה. לכן אין פלא שמדינות רבות, כולל ישראל, עושות מאמצים רבים להחדיר את המודעות לחיסכון בחשמל לכלל הציבור.

תאורה סולארית חסכונית

תאורה סולארית – חסכונית ויעילה
המפתח לחיסכון בחשבון החשמל שלכם נמצא במעבר לתאורה סולארית הן בבית והן מחוצה לו. אנרגיה סולארית משתמשת בטכנולוגיה פוטו-וולטאית ייחודית אשר מאפשרת המרה של אנרגית השמש לאנרגיה חשמלית – וללא עלות. אנרגיה סולארית למעשה עושה שימוש במקור אנרגיה טבעי, "חינמי" ובלתי נדלה – אנרגיית השמש. תאורה סולארית בסיסית מורכבת משלושה חלקים עיקריים: בתוך המנורה ישנו פאנל סולארי הקולט את קרני השמש וממיר אותן לאנרגיה וולטאית (חשמל), לאחר מכן האנרגיה מועברת ליחידת האחסנה הנטענת של הנורה (סוללה או מצבר) ועם רדת החשיכה החשמל שנאגר עובר אל יחידת הפלט וכך מופק האור. בנוסף, בתוך מנורות סולאריות ישנו בקר אשר תפקידו לשלוט על תהליך העברת המתחים בין הרכיבים השונים, והוא זה שגם אחראי על זמני ההפעלה – כאשר יש אור הוא קולט את אנרגיית השמש וכאשר יש חושך הוא מפעיל את הנורות. תאורה סולארית מתוכננת באיזון ובדיוק רב על מנת לשמור על המוצר לאורך זמן ולבצע את כל תהליך ההפעלה באופן יעיל ביותר. למעשה, פעולה קלה ופשוטה כמו החלפת הנורות המסורתיות לנורות סולאריות, עשויה להביא לחיסכון משמעותי מאוד בחשבון החשמל שלכם.

מוצרי תאורה סולארית טומנים בחובם יתרונות רבים. 
ראשית, הפעלתם אינה כולל עלות עבור ייצור חשמל שכן זה מופק באופן טבעי מאנרגיית השמש. כתוצאה מכך, חשבון החשמל שלכם יפחת באופן משמעותי ויביא לחיסכון כלכלי. זאת ועוד, תאורה סולארית אינה מצריכה הקמת תשתית רחבה בעלויות גבוהות וניתנת להתקנה והפעלה בקלות ובפשטות, מה שחוסך בזמן, כוח אדם וכפועל יוצא מכך חיסכון בעלויות הכספיות. יתרון נוסף ומשמעותי הוא בכך שעלויות התחזוקה של התאורה הסולאריות נמוכות בהשוואה לתאורה הקונבנציונאלית משום הבלאי הנמוך של המערכת הסולארית. כל זאת בשילוב השימוש באנרגיה מתחדשת ונקייה השומרת על סביבה בריאה ומרחב מחייה נקי יותר – הופכים את התאורה הסולארית לאלטרנטיבה משתלמת וכדאית ביותר.

ייעוץ עם מומחה

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:

אודות IMD Lighting

חברת I.M.D LIGHTING נוסדה בשנת 2004 על ידי אילן ומלי בנעזרי.
החברה המשפחתית, הפכה תוך זמן קצר למצליחה בתחומה, ומכל רחבי הארץ מגיעים לקוחות המחפשים אחר גופי תאורה ייחודיים ואיכותיים.
האווירה בחנות היא חמה ומשפחתית, ולבעלי המקום, אשר צברו ניסיון רב בתחום, של למעלה מ- 20 שנים, עצות מועילות רבות לקהל הלקוחות.

מאמרים נוספים

ייעוץ עם מומחה
לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:
This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.
×

עגלת קניות