איך בוחרים תאורת לד לאזורים השונים בגינה?

עיצוב תאורת גינה הוא עולם ומלואו וזקוק לקפדנות יתרה על מנת להביא לידי ביטוי את כל היתרונות שעיצוב נכון טומן בחובו. בעזרת תאורה נכונה ניתן להפוך את הגינה לפינה הכי יפה ואטרקטיבית בבית – להאיר פינות חבויות, להגדיל או להקטין עצמים, להדגיש ולהטיל צללים, למשוך את העין לנקודות נוי, להשרות אווירה נעימה ואף מעט מסתורית, להוסיף צבע ומרקם לצמחיה וכן הלאה. 

עיצוב תאורת גינה הוא עולם ומלואו

המשחק החשוב ביותר לתאורת גינה הוא כמובן היחס בין אור לצל, אותו ניתן לרכך או לחדד באמצעות מגוון מקורות אור שונים או באמצעות משחק עם זוויות ההארה אשר יוצרות תרחישים מעניינים במיוחד בגינה ומוסיפים נופך אסתטי עשיר לאווירה.

סוגי תאורת לד לגינה
בעת בחירת תאורת לד לגינה עלינו להבחין בין מספר סוגי תאורה שונים הממלאים פונקציות שונות:

תאורת מבנה – נועדה להאיר ולהדגיש את העיצוב הארכיטקטוני באמצעות זריקת אלומות אור כלפי מעלה ומטה והחזרי אור המתקבלים מקירות המבנה.

תאורת נוי  – נועדה להדגיש את הצמחיה, לייצר דרמה ומיסתורין על ידי הארה ממוקדת של שיחים או עצים. ניתן לעשות זאת באמצעות תאורה שקועת ריצפה, ספוטים ודוקרנים. גופי תאורה שונים מתאימים לסוגים שונים של צמחים, גך למשל צמחיה אוורירית יותר מומלץ להאיר מלמטה למעלה, וצמחייה צפופה מומלץ להאיר מן הצד.

תאורת הצפה – נועדה להארת איזורים פונקציונלים בגינה דוגמת פינות הישיבה, פינת האוכל, בריכה, אזור משחקים וכדומה. תאורת הצפה יש לבחור תוך התחשבות בגודל השטח אותו היא נועדה להאיר.

תאורה סביבתית ותאורת התמצאות – נועדה לייצר סביבה בטוחה לצעידה בשעות החשיכה. תחת קטגוריה זו ניתן למצוא תאורת לד לשבילים, איזורי מעבר, כניסה לבית/מחסן/חניה. לרב משתמשים במנורות צמודות קיר, עמודי תאורה לאורך שבילי הגישה, צמודי קיר וצמודי חומה אשר מאירים ותוחמים את האזורים הרצויים.

בעזרת תאורה נכונה ניתן להפוך את הגינה לפינה הכי יפה ואטרקטיבית בבית

לתאורת לד בגינה יש מספר בלתי מבוטל של יתרונות שהופך אותה פופולארית במיוחד. החל מהשילוב שבין עיצוב יפה ונוחות המאפשר לנו להתמצא בשעות החשיכה ובנוסף לייצר אווירה חמימה ונעימה, תחושת הביטחון שתאורת לד מעניקה, דרך העובדה שמדובר בתאורה ירוקה, בטוחה וידידותית לסביבה אשר אינה פולטת קרינה מזהמת ואינה מתחממת, ועד העובדה כי נורות לד הן עמידות לאורך זמן רב ומאפשרות חיסכון משמעותי בעלות החשמל והתחזוקה.

בואו לבקר באולם התצוגה והתרשמו ממגוון גופי תאורה מדהימים!

אולם התצוגה שלנו ממוקם במושב אחיסמך, שבעת המינים 70
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 09:00-18:00, יום ו' וערבי חג 09:00-12:00
טלפון: 08-9211151

ייעוץ עם מומחה

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:

אודות IMD Lighting

חברת I.M.D LIGHTING נוסדה בשנת 2004 על ידי אילן ומלי בנעזרי.
החברה המשפחתית, הפכה תוך זמן קצר למצליחה בתחומה, ומכל רחבי הארץ מגיעים לקוחות המחפשים אחר גופי תאורה ייחודיים ואיכותיים.
האווירה בחנות היא חמה ומשפחתית, ולבעלי המקום, אשר צברו ניסיון רב בתחום, של למעלה מ- 20 שנים, עצות מועילות רבות לקהל הלקוחות.

מאמרים נוספים

ייעוץ עם מומחה
לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:
This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.
×

עגלת קניות